вторник, 3 август 2010 г.

Начален пост...

Добре, ето ме и мен, потъваща в света на блоговете. Незнам как стана, някак изведнъж.
Започна като обикновено желание за модна ориентираност, нали знаете...какво е модерно...това с нова как да се съчетае, последни котюр колекции etc....Не че не се интересувам от мода отдавна де, но от скоро се засили. И прерастна в пълна обсебеност. Сутрин се става, включва се компютъра и се почва с всички модни сайтове и блогове, удобно наместили се в лентата с fav sites. И се рови, и се рови...Това едва ли е основателна причина да се създаде моден блог, просто имам нужда да си изразявам мнението и идеите някъде, пък и никой да не чете-здраве да е.
Та, в последно време започнах да си мисля „Добре бе, ‘що пък да не си направя и аз един блог?”. Съмнявам се, че някой ще си отдели от ценното време да ми чете глупостите, но ако има и такива заблудени овчици-поздравления, вече влязохте в моя свят! :)
Та така, както сигурнно вече сте разбрали, основната ориентираност на този блогец e модна. Което естествено не пречи да се пише за всичко, що ми е на сърцето и душата. Но основно мода. И светът около нея.
Надявам се да се забавлявате със следващите постове, да се смеете, плачете (дано по-малко де :)), да научавате по нещо ново или просто да научавате гледната ми точка за нещата.
So, приятно порене на вълните в The pretty fashionable :)

1 коментар:

  1. Та, нека аз бъда първата жертва в капана на модния ти блог. Не мога да бъда безпристрастна, защото знаеш колко много обичам да чета нещата ти.
    Но да се върна на модата и блога. Може би това е твоят еквивалент на "Сексът и градът"- Модата и блогът. Хм, определено, на мен ми, звучи свежарско.
    Обещавам да чета редовно, ако и ти пишеш редовно. Защото макар и да се интересувам от мода(макар че може би интерес е силно казано) аз черпя информация само от повърхността, един вид, а ти се задълбаваш по-навътре и знаеш понятия от сорта на котюр(ако съм го написала правилно) бранд ню и подобни щуротии.
    Та, да обобщя занапред те назначавам на поста моден гид. Моят моден гид.

    Твоя, Diena Z.

    ОтговорИзтриване