неделя, 14 ноември 2010 г.

Lanvin For H and M video and photos.




От доста време е излязло, но уви-все се мотам и не го пускам. Ето ви го най-накрая- видеото към колекцията на Lanvin за H and M. Отделно и няколко фотоса. На мен като цяло ми харесва, може би очаквах мъъничко повече, но не са се изложили изцяло. На места ми идва леко кичозно. Но като за такъв тип колекция става. Дори си харесах тук-таме по нещичко. Да се надяваме,  че Дядо Коледа ще е мил и щедър тази година и ще ме възнагради за многото слушкане.  :)
А и видеото като идея ми напомня на нещо...ама не се сещам в момента какво. Някакви идеи???
It has been ready for a long time, but I couldn’t find time to post it. Here is it finally-the video for the collection of Lanvin for H and M. + some photos. As a whole, I like it. Maybe I expected a bit more, I find it a bit flossy at times, but…as a whole, it’s fine. I even liked some of the things for me, hope that Santa will be kind and generous this year and will reward me  well for being so good during the year.
And the video reminds me of something… but I don’t know what. Any suggestions???







P.S. Кликнете върху заглавието на поста за да видите въпросното видео ;)
P.S. Click on the heading of the post to see the video ;)

Kisses.
Tony SHT.

Images from: fashiongonerogue.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар