вторник, 17 май 2011 г.

Me on Bittersweet Vogue’s FIVE on FIRE.

Чак сега ви съобщавам, но по-добре късно, от колкото никога, нали? За тези, които все още не са видели - тук може да намерите първата ми публична изява като блогър! Тя се намира в прекрасния блог на Неси Bittersweet Vogue и е свързана с рубриката й FIVE on FIRE , или иначе казано-5-те неща, които ме правят щастлива. Надявам се да ви хареса!
Аз искрено още веднъж искам да благодаря на Неси за прекрасната възможност! Препоръчвам нейния блог с чиста съвест, струва си да се посети! Тя е не само една страхотна личност, но и има специфично усещане за мода и стил, което си проличава изцяло в постовете и статиите й! Check it!
I post it a bit late, but better later than never, right? For those who haven’t seen it yet - here you can find my first public appearance as a blogger! It is on the great blog of Nesi-Bittersweet Vogue, and is part of her rubric FIVE on FIRE, or the 5 things which make me happy. Hope you’ll like it!
I sincerely want to say one big THANK YOU to Nesi for the opportunity she gave me! I recommend her blog with my whole heart, it’s worth seeing! She’s not only a great personality, but also has a specific sense for fashion and style, which you can see in her posts and articles too! Check it!

Kisses.
Tony SHT.

2 коментара: