понеделник, 20 юни 2011 г.

Another DIY project…almost.


I grabbed out this fabric from the old wardrobe at home a few days ago and the beautiful floral print made me think what I can turn it into. As I tried some variants of camiknicks in the H&M stores, but either I didn’t like them enough or they didn’t fit me well, I decided to make a mixture of some models and turn this great matter into this (the scetch is awful, but I hope you will get the idea ):
Наскоро изрових този плат из дълбоките скринове вкъщи и заради прекрасния флорален принт започнах да се чудя в какво мога да го превърна. И тъй като в магазините на H&M изпробвах какви ли не гащеризони, но никой не ми хареса напълно или пък не ми стоеше добре, реших да направя микс от няколко модела и да превърна тези прекрасни цветя точно в това (скицата е ужасна, но все пак се надявам да получите някаква представа):




As my skills with the sewing machine are at level…hm, let’s say 1+ :D I’ll have to use a tailor for the sewing and constructing job. I’m heading to the atelier of one tomorrow (it’s a woman, actually :D), who has made great things for me and I’m sure she’ll do a great job again. I hope the result will come up to my expectations J
Тъй като уменията ми с шевната машина са на ниво…хм, да кажем, 1+ :D ще се наложи да използвам услугите на шивач. Утре се прицелвам към ателието на един (всъщност е тя :D), който ми е правил доста добри неща и съм сигурна, че ще се справи прекрасно. Дано резултатът съвпада със сегашните ми представи J

Kisses.
Tony SHT.

Images from: private files ;)

5 коментара:

  1. О, Тони, мисля, че ще стане страхотно! Нямам търпение да видя крайния резултат. :)

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми хареса модела.Много трудности срещам и аз с гащеризоните.В крайна сметка,май ще жертвам една рокля.написала съм ти за шапката под публикацията ми:))Дано някоя там ти хареса.

    ОтговорИзтриване
  3. az, kato chovek koito sushto ima ogromen problem s gashterizonite viarvam v teb i chakam s neturpenie da vidia krainia resultat:) modela e jestok!

    ОтговорИзтриване
  4. Според мен скицата си е доста добра и моделът много ми харесва! НЯмам търпение да видя резултата:)

    Плами

    ОтговорИзтриване
  5. Важното при една скица е да се разбере идеята относно модела, а при твоята това е съвсем ясно.Успех с шивача, дано и той/тя споделя моето мнение за скицата. :-)

    ОтговорИзтриване