петък, 15 юли 2011 г.

New In's from far far away.


Йей! Днес, след известно чакане, най-накрая получих новите си придобивки от намаленията на H&M, с любезното съдействие на любимият ми кореспондент в чужбина :D. Досега нямам никакъв опит с онлайн пазаруването, но случаят беше нещо подобно. Сега разбирам радостта от получаването и отварянето на новите пакети. Неописуемо е!
Та, накратко за новите попълнения…

Yey! Today, after a certain time of waiting, I finally got my new In’s from the H&M sales, with the correspondence of my lovely agent in Spain :D I don’t have an experience with the online shopping at all, but the case was something like that. Now I understand the thrilling excitement of getting and opening the new packets. It’s indescribable!
So, a few words about the new finds…


Къси дънкени панталонки с висока талия-перфектни за лятото.
Short jeans pants, high-waisted-perfect for the summer.

Изчистен топ без ръкави в неонов цвят-точно това ми трябваше, за да постигна color blocking J
Sleeveless top in neon color-exactly what I needed for the color blocking J



Чанта, перфектно пасваща си с моряшкия ми шал.
Purse, perfectly matching with my scarf on white and blue stripes.


Слънчеви очила, който…ами, лично на мен никога не са ми в излишък, каквито и да са :D
Sunglasses, which....well, I personally need new pairs all the time, no matter the color and form, so…:D

Нямам търпение да ги изпробвам! (това най-вероятно ще е утре, като се знам каква съм :D).
I can’t wait to try them on! (which will probably be tomorrow, as I know how impatient I am with new clothes :D)

Kisses.
Tony SHT.

Images from: hm.com and private files ;)

6 коментара:

  1. Много добри покупки.Късите панталонки,ми напомнят за едни мои с висока талия,които са ми вече малко малки - нова цел за сваляне на останалите кг:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Честити придобивки!
    Чантата много ми харесва. Доскоро не бих очаквала комбинацията кафяво и синьо да ми харесва, но напоследък все повече ме кефи.

    Някой приятел/познат ли ти е кореспондент или пазаруваш с фирма посредник? Иначе и аз не съм особено веща в онлайн пазаруването, но чувството като пристига пакета и докато го отвориш да видиш дали всичко ти става и дали е същото е много готино.

    ОтговорИзтриване
  3. Честити придобивки! Очилата на H&M са супер, не съм сигурна колко предпазват всъщност, но винаги са ефектни.:D

    ОтговорИзтриване
  4. eii i az tochno vchera se sdobih s cat-eye glasses:) 4udni sa:)4estito, mnogo e hubavo kato polu4avash neshta otvun:)

    ОтговорИзтриване
  5. Честити придобивки! Много са хубави, чантата ми е любима, точно такава си търся :)

    ОтговорИзтриване