четвъртък, 25 август 2011 г.

Air and earth.


Все още жегите са полупоносими, но въпреки това е факт-лятото си отива. Наближава есента…Не че имам нещо против нея, много си я харесвам даже. Но тъй като летният ми гардероб е най-разнообразен и пълен с цветове, някак си покрай него лятото ми стана любим сезон :D По случай последните августовски дни-един лек аутфит.
Искрено се зарадвах тази година на факта, че полупрозрачните материи ще са на мода, а виждащото се бельо под тях си е направо задължително. Това ме подсети да изровя една стара блуза на майка ми, правена по поръчка. Определено доста удобно за горещите летни (отминаващи…) дни.



The heat is still on the edge of compatibility, but it’s a fact -summer is smoothly going away. Fall’s coming. I don’t feel nothing bad against this season, I even like it. But as my summer clothes are full of colors and very diversive as a whole, it became my favourite and from there the summer season too :D Here’s a light outfit for the last days of August.
I was really glad this year for the fact that airy matters will be IN and underwear displayed is a must-be too. This reminded me of an old top of my mom, so I grabbed it out. It’s made by our tailor and it’s perfect for (the last) hot summer days.

Панталонки,очила/pants,sunglasses-H&M; чанта,гривни, обеци, колан, блуза/bag, bracelets, earrings, belt, top-vintage; сандали/shoes-Paolo Boticcelli.

Kisses.
Tony SHT.

6 коментара:

  1. Обожавам полупрозрачните материи за лятото, защото са толкова феерични и леки.
    Топът и панталонките са много сладки =)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен летен аутфит! Блузата много ми харесва! На мен пък май най-любимият ми сезон е топлата есен :)

    ОтговорИзтриване
  3. това + едни хубави сандали на висок ток! ще изглежда страхотно!

    ОтговорИзтриване
  4. It's incredibly awesome,complicated colors and textures,quite brave and awfully fabulous!!!!looks comfortable to dress on!And you look really stylish in that with your cool expressions..

    ОтговорИзтриване

  5. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    From this Saturday August 27th I share female singers from Bulgaria and Serbia
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.

    ОтговорИзтриване
  6. really great outfit! i just love your navy shorts.
    xoxo sylvie

    http://www.laplacard.com

    ОтговорИзтриване